Telefon
Malo Clinic Warszawa poszukuje pracownika do działu Customer Care.
Oczekiwania:- min. roczne doświadczenie w sprzedaży usług (doświadczenie w obsłudze klientów, znajomość technik negocjacji)
– dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)- wykształcenie min. średnie
– zorientowanie na klienta
– wysoka kultura osobista
– samodzielność, entuzjazm, otwartość.
Obowiązki:- przygotowywanie planów leczenia i ich objaśnianie Klientom
– budowanie długotrwałych relacji z Klientami (kontakt w związku z bieżącym leczeniem, płatnościami, umawianiem kolejnych wizyt itp.)
– odpowiadanie na zapytania mailowe
– przyjmowanie skarg i reklamacji
– ścisła współpraca z lekarzami, pracownikami Front desk, technikami dentystycznymi w zakresie organizacji leczenia Pacjentów
– przygotowywanie raportów dla Kierownika marketingu
Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (8-16 lub 12-20) w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zapewniamy stabilność zatrudnienia, atrakcyjne bonusy oraz zniżki na leczenie dla pracowników i ich rodzin, dofinansowanie nauki jęz. angielskiego, owocowe poniedziałki, szkolenia sprzedażowe, przeszkolenie stanowiskowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na mail: rekrutacja_MCW@maloclinics.com
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MALO CLINIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa), w celu realizacji procesu rekrutacji”.
© 2019 All rights reserved MALO CLINIC