Język:

Telefon

+48 22 393 63 33

+48 516 039 713

Opiekun Pacjenta

Malo Clinic Warszawa poszukuje pracownika do działu Customer Care.

Oczekiwania:- min. roczne doświadczenie w sprzedaży usług (doświadczenie w obsłudze klientów, znajomość technik negocjacji)


– dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)- wykształcenie min. średnie
– zorientowanie na klienta

– wysoka kultura osobista

– samodzielność, entuzjazm, otwartość.

Obowiązki:- przygotowywanie planów leczenia i ich objaśnianie Klientom

– budowanie długotrwałych relacji z Klientami (kontakt w związku z bieżącym leczeniem, płatnościami, umawianiem kolejnych wizyt itp.)

– odpowiadanie na zapytania mailowe

– przyjmowanie skarg i reklamacji

– ścisła współpraca z lekarzami, pracownikami Front desk, technikami dentystycznymi w zakresie organizacji leczenia Pacjentów


– przygotowywanie raportów dla Kierownika marketingu 

Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (8-16 lub 12-20) w pełnym wymiarze czasu pracy.


Zapewniamy stabilność zatrudnienia, atrakcyjne bonusy oraz zniżki na leczenie dla pracowników  i ich rodzin, dofinansowanie nauki jęz. angielskiego, owocowe poniedziałki, szkolenia sprzedażowe, przeszkolenie stanowiskowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na mail: rekrutacja_MCW@maloclinics.com

Prosimy o dodanie klauzuli: 
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MALO CLINIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa), w celu realizacji procesu rekrutacji”.

MALO CLINIC WARSAW

Wyślij nam wiadomość







Wymagana akceptacja wszystkich zgód

Jestem pewien, że nasz zespół stworzony z najlepszych specjalistów spełni Twoje oczekiwania  Paulo Malo