Język:

Metamorfoza w 1 dzień

Pan Wojtek miłośnik wycieczek górskich, swoją pasją zaraził córkę, co roku wyjeżdżają na wakacje w góry.

Problemy z zębami rozpoczęły się ponad 20 lat temu, nieleczone stopniowo były usuwane. W między czasie p. Wojtek miał wykonaną protezę ruchomą, jednak ze względu na niewygodę, jej nie nosił.

Zgłosił się do programu DDTVN “Uśmiech w 1 dzień” i w marcu 2019 usiadł na fotelu stomatologicznym w Malo Clinic Warszawa.

Po wykonaniu niezbędnych badań w klinice doktor Armando wraz z zespołem medycznym z Warszawy zaproponował kompleksowy plan leczenia wymagający pracy większości specjalistów z Malo Clinic:

w szczęce – na pozostały 6 zębach, wcześniej przeleczonych: dentystyka, leczenie kanałowe został założony na stałe most okrężny . W przypadku p.Wojtka nie było potrzeby wszczepienia implantów, lekarz protetyk wykorzystał do podtrzymania mostu stałe zęby.

w żuchwie – po odbudowanie dolnych zębów, w tylnej części żuchwy zostały wszczepione po 2 pojedyncze implanty z każdej strony, na których zostały założone korony tymczasowe.

Zabieg trwał 1 dzień, Pan Wojtek zniósł zabieg bez bólu, po całym dniu opuszczał klinikę z rodziną przeszczęśliwy.

zobaczcie całą metamorfozę w DDTVN: https://dziendobry.tvn.pl/a/marzyl-by-szeroko-sie-usmiechac-dzieki-temu-zabiegowi-jest-to-juz-mozliwe

Uśmiech w 1 dzień w Malo Clinic

MALO CLINIC WARSAW

Wyślij nam wiadomość