Aktualne oferty
Asystent/asystentka ds. sprzedaży do działu Customer Care (Malo Clinic w Warszawie)
Asystent/asystentka ds. sprzedaży do działu Customer Care (Malo Clinic w Warszawie)
Szukamy asystentki/a do działu Customer Care w klinice stomatologicznej Malo Clinic
Głównym zadaniem Customer Care jest sprzedaż usług i pakietów stomatologicznych w oparciu o długoterminowe plany leczenia.
Przedstawienie oraz omówienie planu i kosztorysu leczenia na podstawie przygotowanego diagramu medycznego przez lekarza stomatologa. Koordynowanie i pomoc Pacjentowi w realizacji planu leczenia.
Twój zakres obowiązków
- wspieranie w bieżących zadaniach zespołu Customer Care
- uzupełnianie i aktualizowanie raportów
- umawianie wizyt w trakcie realizacji planu leczenia Pacjenta
- bezpośrednia, mailowa oraz telefoniczna obsługa Pacjenta
- ścisła współpraca z personelem medycznym, administracyjnym i marketingowym
- praca z programem do gabinetu stomatologicznego Estomed
- archiwizacja i porządkowanie dokumentacji medycznej
- pogłębianie wiedzy w zakresie planowania leczenia stomatologicznego
- nauka samodzielnego przygotowywania i prezentacji planów leczenia
Nasze wymagania
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość jęz. angielskiego (warunek konieczny)
- komunikatywność, empatia i umiejętność pracy z Pacjentem
- mile widziane doświadczenie w branży stomatologicznej
- wiedza z zakresu sprzedaży, zdolności handlowe
- umiejętność pracy z danymi (raportowanie w Excel)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + po okresie próbnym – premia powiązana z wynikami sprzedaży
- pracę w systemie zmianowym, godziny pracy do ustalenia w zespole
- przejrzystą ścieżkę rozwoju
- zdobywanie kompetencji i doświadczenia w międzynarodowej klinice stomatologicznej
- zniżki na leczenie stomatologiczne
- owocowe wtorki
- dzień wolny w dniu urodzin + prezent
- laptop
- premie za polecenia pracownicze
CV prosimy przesłać na adres: formularz@maloclinics.com